Jobb för hela slanten igår sen röva josse ...

2010-07-18 @ 11:56:58

dsc00129 (MMS)

Jobb för hela slanten igår sen röva josse bort mig, och tur var väl det, för det var skitskoj:) ! Först satt vi och drack lite sen kom emelie från ingenstans! Sen drog vi in . Vi var nog inte inne förrän klockan tolv men men:) mötte upp mathias en liten runda wiih, sen blev det karuseller och käk typ! En trevlig kväll! Sen somna man i taxin påvägen hem, haha! Kvällen blev inte som väntat men det är ju bara kul! Träffade emmi en runda osså men dom drog nästan när vi kom! Men så är det! Jag var hemma i sängen halv fyra sen upp igen halv åtta, men jag är rätt pigg men lär ju inte vara det ikväll. Jag jobbar ju idag också, enda tills klockan 18! Sen är jag ledig imorgon!:) nu har jag snart lunch på jobbet Mums! Hejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback