Hjälp mig emelie, grus i ögonen! Men fick ...

2010-07-13 @ 12:40:48

dsc00608 (MMS)

Hjälp mig emelie, grus i ögonen! Men fick ingen hjälp :( ! Men jag tycker om dig ändå! Sitter på jobbet och har nyss ätit, tänkte sätta mig och plugga lite strax! Det är bara ca 9 timmar kvar tills jag slutar, men det går fort! Pengarna vill man ju ha! Och har nog tänkt ut vad jag ska köpa för mobil i augusti eller september för denna håller väl inte så länge till, den fungerar sällan! Men billig är den inte, men det är väl inget här i världen! Mindre än en månad kvar tills jag och emmi åker upp till stockholm på sonisphere !:) Nä nu får jag plugga Hehe! Skriver senare, hejs:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback