Hej på dig lördag! Imorse var jag ju inte ...

2010-07-24 @ 12:53:24

dsc00136 (MMS)

Hej på dig lördag! Imorse var jag ju inte sugen på att gå upp.. Konstigt va :p ! Men det gick, jobbar bara 7 timmar idag =) slutar om tre timmar wiih! Vad som händer efter jobbet eller ikväll har jag ingen aning om men vi får väl se vad det blir! Igår var det jobb för hela slanten sen ner till bruks! Jag, michelle, marcus och namn gjorde allmän lydnadspasset! Det var riktigt roligt faktiskt! Och mathias var testledare! Skoj :)! Och vi klarade det allihopa! Wiih .. Selma var jätteduktig igår! Helt sjukt :) ! Så glad det gjorde mig! Var hemma jättesent.. Typ halvtolv så det var bara att gå nä lägga sig :/ hinner inte med mycket nuförtiden men de blir snart ändringar! Nä nu ska jag äta ! Hejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback