happy people

2010-07-11 @ 17:20:40

wiiih! sööndag igen..
hemma efter en mysig helg, sov i vindskydd i fredags med
mathias, michelle och marcus, hett men mysigt!: )
bättre planering näästa gång! tycker jag , hah! :)
varit sjukt varmt nu i flera dagar, jag klagar inte !
men tycker bara att 34 grader är lite att ta i!
tävling idag och nej det gick itne så varmt det var :/ !
så ska anmäla mig till en tävling som är v 29
och det är på kvällen så hoppas det går bra :)
och om jag kan ta ledigt nåågon timme :)!
neej fy nu får det tvättas lite, det torkar ju på minuten :)!
nuu orkar jag itne skriiva mer ! jobb hela jävla veckan !
hehe ;p
heeejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback