for those about to roock!

2010-07-31 @ 21:45:52

jaaag vill ha en iphone, men hittar bara den med abbonnemang
men vill ju köpa den kontant : ) tänkte köra till kristianstad eller
nått på tisdag med mamma och se om jag hittar en någonstans,
om hon har tid och kan dvs! tänkte annars beställa den på internet
men de ser mörkt ut med det, kan ju iofs ringa till telia och höra om
jag kan föra över abbonnomanget wiih:), men tror inte det går, vi får se...
har jobbat en massa dar på rad nu, några kvar doock.......
är inte ledig förrän på tisdag, dryygt!
jag hatar och jobba flera helger i rad, känner att man bara sitter hemma då! :/
men jag vill ha pengar? ja då får man ha de som de är när man inte har körkort heller!!!
har snart läst klart så jag kan ta min första lektion,
ja jag är seg jag vet,, men hur mycket som helst att läsa innan jue och
vill kunna det ordentligt : ) känner mig lite mesig!!
nu har jag sex and the ciity! :) den ska jag nog se när jag lägger mig hihi!
hoppas den inte är dålig som de säger ..
heejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback