Det är fredag men det känns som??? Jag vet...

2010-07-23 @ 10:50:18

dsc00064 (MMS)

Det är fredag men det känns som??? Jag vet inte vad det känns som men inte fredag iallafall Hehe:) ! Sitter och väntar på att man ska få något att göra vilket vi får jättesnart:) ! Har inte haft något att göra sen halv nio men så är det :) . Snart är vi aktiva! Jobbar till fem idag! Igår blev det inget bruks vilket det skulle blivit! Jag, mathias, marcus och michelle drog till lund och kolla bio! Någon med tom cruise och cameron diaz! Rolig och bra film! Haha;)! Ja ibland vet man inte hur man ska hantera vissa situationer! Vad händer efter jobb? Jag vet inte? Kanske bruks? Eller något annat , det märker vi ! Ja vi får ju se :) är riktigt jävla trött idag, upp jätte tidigt, stackars mathias som får gå upp så tidigt på sin semester! Hehe. Nä nu har ni fått uppdatering så det räcker! Hejs:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback