3 juli!

2010-07-03 @ 09:57:20

idag är det konfirmation och fira att jag fyllt 20!
vadå sent HAHA ! men har haft fullt upp!!
Nu ska jag städa mitt rum.. möblera om lite om det går som jag tänkt! :) hehe!!
tvättar som en jude får jag säg, men känns som tvätten aldrig försvinner ! ;o
har inte skrivit blogg på jäävligt länge, jag vet !
men ikväll blir det drickande, tror jag ! ;p
nu ska jag fixa lite musik och sånt!
har inte mycket att säg, mycket som hänt sen jag skrev sist.
men det kommer ju bli en hel bok om jag skriver det, hehe..
i veckan ahr det varit ganska mycke jobb, shopping och massa hundträning..
massa agility och rallylydnad ! :D
jag och mamma gick igenom alla skyltarna nu imorse..
och kunde alla hihih. hon blev impad, hon trodde helt seriöst att jag inte kunde dom, meeen joo!
för på söndag nästa vecka är det tävling!! hoppas vi klarar det :)
heejs




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback