too many problems at once!

2010-02-17 @ 16:26:32

asså fyy vilken dag!
jag orkar inte ha denna känslan inom mig just nu!
jag oroar mig som fan för allt, men jag orkar inte ta tag i det!
det är sjukt jobbigt!
guud alltså!
måste löösa de här nu , om jag inte gör det, vet jag att jag kommer tänka på de hela tiden.
och varför inte göra det när jag ändå måste göra det någon gång?
så det är ju ingen ide att fly undan.
ju längre jag flyr, ju jobbigare blir det,
ska ta tag i en del idag!
efter det inte lika mycket ångest!
uusch mår illa!
men helgen kommer bli underbar!:)♥
det gillar jag ! :)

annars idag har de varit jobb!
det har inte alls varit min dag idag
den har varit livsfarlig
och har typ glömt hälften av grejerna jag skulle göra.
typ bara stått och dagdrömt om ingenting!
uselt.
och inatt vakna jag av att min katt bet mig i huvudet !
haha fast han är rätt mysig!
han var kelen!
kan han itne sova på natten istället för på dagen eller ! ;)
Hejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback