love will keep us alive..

2010-02-28 @ 19:42:43

då satt man här igen efter sex dagars jobbande denna vecka !
skönt med pengar jue:) dock får man inte dom nästa månad tack vare att man är timanställd !
men då sparar man ju dom eftersom jag måste spara till sommaren nu annars står jag där helt plötsligt med tomma fickor och det vill jag verkligen inte :) .
har klarat mig hittills och varför skulle jag inte göra det nu? men som sagt allt kaan hända :)
fyyfan ! vad jag läängtar till sommaren! den kommer bli bästbästbäst!
snart är alla biljetter betalda med (: . bara en kvar :D.
hela helgen har jag jobbat ! men nu ikväll ska jag bara myyysa ! :)
ska lägga mig i sängen och glo film med selma!
hon blev avmaskad för någon dag sedan , hon hade mask och mådde piss men nu mår min prinsessa bra igen :)
näästa söndag ska vi täävla agility ! :D :)
vi ääär så bra! ♥
samtidigt så kommer tankarna om giizmo upp hela tiden, jag trodde verkligen att de skulle blir bra men nej, inget bra liv utan dig.. det är kämpigt men ja. Vet nu att det inte är lätt att leva utan dig! faan känns som det är en del av mig som fattas! :( . det kommer alldrig gå över. jag älskar dig gubben , vi ses vid regnbågsbron!
nej ska jag ta och tvätta lite , sen blir de duuusch! :)
sen ääre ishockey !
USA- CANADA!
kan dock bli en intressant match ! :)
puss♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback