i'm the highway

2010-02-18 @ 15:01:12

idag har de varit jobb!
bara en jobbdag kvar sen är de helg och jag vill ha helg så mycket just nu!
det var längesen jag kände för att ha helg! :)
men det är gott att ha något att längta till!
idag ska vi nog köpa swedenrock biljetterna! :)
2400 spänn!!!!
inte lite pengar det .
nu har Aerosmith tillkommit !
Underbart!
han är söt;)!
P&K ringde precis så har tillkommit en jobbedag till för nästa vecka ,
så blir jobb måndag, tisdag och fredag!
blir säkert fler dagar!!
och ska bli skönt med löön! dock blir de itne så mkt över !
sen ikväll blir de att gå en skön lång runda med mamma och vovvarna!
fast det är dökallt!
tvätta måste jag göra . vika också!
himla skooj!
bada selma också kanske :) ?
får se om jag har tid över och orkar !!
men innan allt måste jag ringa ett samtal !
skulle gjort det igår ! men jag är helt slapp när det gäller sånt !!
men nu ska jag dra mig från denna bloggen !
PUSS♥


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback