i miss you!

2010-02-16 @ 10:53:07

igår var det jobb vilket det är typ hela veckan! :)¨
men det är ju gutt när lönen kommer
mååste beställa tid till min hudläkare också! wiie eller inte ..
på onsdag eller torsdag så ska biljetter fixas ,
ska även fixa andra i slutet på månaden , det är vad jag ska spendera min lön med !
fint va?!
jooo det är de !
såg att Europe skulle vara förband till Kiss, kanske även mustasch!
fy vad grymt det kommer att bli!
idag ska jag bara ta de lugnt ,
ska tvätta en del för det behövs , ligger efter som fan! :P
nu ska jag skriva mejl till min chef om sommarjobb :)
fyy vad gött , undrar vart man får någonstans:)
men min sommar är gott som räddad!

Fyyy vad jag saknar giizmo, tänker verkligen på dig varje jäävla dag.
det kommer aldrig suddas , när du gick bort tänkte jag att jag kan inte leva utan dig!
och det kan jag heller inte!
men jag försöker ändå varje dag!
förstod inte att du betydde som mycket för mig, men det fattar jag nu!
du fyllde verkligen mitt hjärta med kärlek.
och den tog aldrig slut
inte min kärlek till dig iheller!
COME BACK!!♥






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback