8 Februari!

2010-02-08 @ 08:47:00

NU är man igång och skriver igen!
vilket jag varit duktig på de senaste dagarna! haha ! :)
JObbat hela helgen , var meningen de skulle festats på lördagen!
meen nej man började ju redan kl 7 :S:S. men sköönt med jobb med :)
det känns kanske inte skönt nu! men när lönen kommer så känns det häärligt!
denna vecka består av , träffa filip idag! :)
imorgon ska jag jobba , träffa emelie på onsdag !
kommer bli en skitbra vecka !
ska även fixa med arbetsförmedlingen , har glömt mitt användarnamn och lösenord HAHA !
MYCKET BRA AV MIG :O!
eller inte ..
om 12 dagar blir lilla betty 20 :)
det känns himla bra:)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie !!

jag längtar till vår onsdag! :)

2010-02-08 @ 09:08:15
URL: http://emeliieperssson.blogg.se/

Postat av: betty

jaa den ska bli roolig :D

2010-02-08 @ 15:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback