4 Februari

2010-02-04 @ 22:34:54

SHIT ASSÅ!
jag förstår inte vad det är för fel på mig !
jag oroar mig hela tiden för småsaker .
saker som jag vet att jag klarar av men ändå oroar jag mig!
varför göra det när jag inte gjort det innan? eller inte såhär mycket iallafall!
det gör mig bara så galen och så deprimerad!
vad gör jag åt detta!
NU vet jag vad jag ska göra!

idag har varit en mycke trevlig dag!
Träffade Filip i förmiddags!
mycket trevligt får jag säga:D!
Sen nu ikväll har jag umgåtts med Emmi!
Hon har ju fått körkort nu! :D:D 
GRATTIS till henne !!!
och allt börjar närma sig:)
det gör mig riktigt glad..
men nu ska jag ta och se en film eller något!
inte ett dugg trött!
inte ofta jag är trött när jag ska sova :(
det är riktigt illa! :(
men är ledig imorn wiiho och det gillas starkt:)
men nu ska jag dra mig!
BYE!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback