25 februari

2010-02-25 @ 21:36:01

TORSDAG!
snart är veckan slut och det är helg! men bara för det är helg betyder det inte att man är ledig!
för jag ska jobba hela helgen lååång!
det klarar jag för hela nästa vecka blir lite lugnare vad jag vet än iallafall!:)
det man inte vet lider man inte av!!! ;)
men ska bli gott med pengar nästa månad för jag vill köpa nya skor, ligger efter med mobilräkning och sen ska jag betala min kurs som jag ska gå i april! sen ska jag köpa gymkort äntligen !
för det har jag itne heller haft råd med förrän nu i slutet på mars!! :)
ska bli otroligt gött!!
jobbet har gått bra hela veckan , mycket bättre än vad de brukar och de gör mig otroligt glad !
jäävla sverige s

och inte glömma så lämnar daisy landet den 4e mars ! fan vad jag kommer sakna dig! men hon kommer tillbaka till mig snart igen!♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback