21 februari

2010-02-21 @ 11:24:43

då var man 20 !
skönt faktiskt ,
man känner sig lite friare!
och det är jäävligt skönt!!
känner mig dock slö idag !
imorgon blir de jobb !
fattar inte varför jag ser allt från den mörka sidan just nu!:/
det är inte bra !
måste ringa mina båda enhetsledare imorgon!
de funkar inte , usch
orkar inte ..
igår beställdes biljetter till sonisphere och swedenrock!
fy fan!
även tågresa till sonisphere! (:
ska ringa om campingplats idag med ! :P
i can't waiiit!
dock ett tag , just nu oroar jag mig för hur det blir jobb till sommaren , och en del jag behöver vara ledig eller mest i juni dock men ändå!! 
men hoppas de ordnar sig:)
ska ringas om de imorgon!
behöver städa men jag orkar inte..
får göra det ändå!
PUSS♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback