14 februari

2010-02-14 @ 13:04:03

tråkiga söndag!
skulle tränar med selma men det blev inget tyvärr
inget nästa söndag heller suck!
men kursen börjar ju snart ändå . så det är skitsamma!
igår bestämdes det att det även blir sweden rock!
fyy jag mår illa på allt som måste fixas :( .
blir mycket ledighet i sommar , eller bara i juni:). wiihho!
ska bli hiimla underbart!
vill se ACDC i sommar också!
men får se hur det blir!
ska ju se allt och alla typ! HAHA!
vad händer idag !?
jo jag ska städa och tvätta !
speciellt städa mitt sum för det ser ut som faaan haha !
och har typ inga kläder tvättade och de kan ju vara bra ibland faktiskt;)
när jag får min lön ska jag skriva in mig på gymmet !
och nästa vecka blir de brottar träning!
min träningsvärk är borta, så jäävla skönt .
men har fortfarande så jääkla ont i knäet !
men de är skitsamma ! får ha knäskydd på tisdag...
och förresten igår var jag på det nya badhuset ! det var helt okeej !
fint var dä dock! vill in i solrummet nästa gång :D.
toppentoppen!
nej nu ska jag väl typ klä på mig och fixa en massa !
PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Louise

Åh ska med till Sweden Rock, iallafall den dagen Guns n roses ska dit =))

2010-02-15 @ 13:39:53
URL: http://louaise.devote.se

Postat av: betty

vad roligt :D jag ska vara där alla dagar:) haha!

2010-02-15 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback