Ibland vet jag inte vad som väntar, är det...

2010-12-06 @ 23:25:16

Ibland vet jag inte vad som väntar, är det positivt eller negativt! Jag vill bara gråta rätt ut och det gör jag också och det händer! Händer även utan anledning! Att jag bara gråter och jag vet inte för vad :-(, jag ville bara skriva av mig lite!! Eller så känner jag mig lite extra ensam idag!!! Usch och helvete, trodde inte att jag skulle överleva denna dagen, helt ärligt! om det inte vore för plugget så skulle jag legat nerbäddad hela dagen! Det låter hemskt men ja! Ja nu ska jag lägga mig i sängen och plugga, skönt att skriva av sig lite kanske... Gonatt allihopa, hoppas ni haft en bra dag iallafall! Träffade Emmi, och körde , det var nog det mest uppiggande och vad som fick mig på bättre humör idag! Fan vad jobbigt inlägg , hoppas det inte är många som läser att jag haft en jobbig dag! Oro i min kropp har jag iallafall

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emelie

vad har hänt betty? :/ finns alltid där för dig!

<3

2010-12-09 @ 10:05:54
URL: http://emeliieperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback