heartbeat

2010-12-20 @ 18:27:41

måndag igen! snart är det julafton!
shiet!
men ja alla julklappar är nästan fixade :)
det är svårt att handla ibland och ibland kommer man inte riktigt till skott!
sorry att jag varit kass med bloggen men jag orkar itne skriva ibland
fast att det inte är jobbigt =).
i fredags var det en supertrevlig kväll med mathias, marcus och michelle..
lite pizza, lite robinson.. men mådde skitdåligt efter pizzan :/ fick asont i magen
och mådde illa, sen fick jag lite feber, usch och fy!
så det blev ingen hundträning för mig iallafall!!
men sen på kvällen var det spelkväll hos Emmi och simon!
jättetrevligt,blev en del drickande också, lite för mkt för mig haha ;(
fast jag kände mig inte så full:O ;)
Med andra ord en supermysig och trevlig helg :)!!
har inte fått bakat än men det ska jag fixa :)
sökt studiemedel idag också. skönt att få det gjort ju..
i eftermiddags var jag och Emmi på teba och mötte upp mamma,
så gick vi där lite, lite julklappar till hundarna.
nu ska jag snart ut med semlan sen ska jag över till Emmi :)





FYFAN VAD JAG SAKNAR DIG, kommer saknaden någonsin försvinna, känns inte så :(
SAKNAR DIG♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback