10 december

2010-12-09 @ 21:53:10

nytt inlägg, ja men visst! äntligen eller vad säger ni?

haha : ) tack emelie! jag ha lite av deprimerande perioder nu för tiden!
men det går över! ♥
veckan har bara rusat förbi, fattar inte det!!
hade möte med min lärare på lektionen idag, mångkulterella möten!
jag hade lite mycket frånvaro men det gjorde ingenting för jag har gjort allt och
fått mycket bra på det andra så :-)! då blev Rebecka glad, sånt behöver jag höra!
då är det jobb imorgon och fy jag är inte sugen!!
men då kan jag ju plugga så det är bara positivt!
nu sitter jag hos Mathias!
han är jätte social och spelar final fantasy med sin bror ;)
nää nu har jag inget vettigt att skriva, snart lov och skolan börjar igen den 8e januari...
man får vila lite först ju :)
hajs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback