Nu skriver jag blogg igen, så duktig som ...

2010-08-01 @ 14:40:10

Nu skriver jag blogg igen, så duktig som jag är:)! Sitter och pluggar det sista nu vilket betyder att jag kan boka körlektion imorgon! Och ska göra det så jag har det gjort :) ! Ikväll blir det nog ta det lugnt . Är sugen på en runda med semlan i skogen så jag hoppas det blir det :-)! Sen imorgon är det sista jobbedagen innan man får lite ledigt och det är gött ! Slutar om lite mer än en timme! Nice (: . Såg sex and the city igår.. Den var faktiskt inte så jättebra. Men den var helt okey! Nä nu får jag fortsätta läsa klart detta så jag är klar innan jag går hem så jag slipper göra det hemma Hihi:) hejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback