24 September 09

2009-09-24 @ 20:33:11

gårdagen blev det jobb! :) vilken daaag alltså , puuh :/
menmen den slutade bra tycker jag :) . efter jobbet träffade jag marcus .
sjukt bra det. sen åkte jag till emelie :) . missade idol hehe . men men det blev kändisdjungeln och chips och dippa! :)
sen blev det att sova .
upp tidigt imorse och upp till ungdomsmottagningen , det gick finfint !
sen gick vi upp till Ann, såg en helt okej bra film :) .
sen körde jag och bästavännen hemåt ;D. vi var hungriga som sören !
som alltid !
Tack för en härlig dag bästaste vännen ♥
nu ikväll har jag bara slappat.
kollar idol nu ! :) det piggar alltid upp en . och har inte haft ont på några timmar nu ! fan va fint !
Chefen ringde idag och erbjöd mig mer jobb! (Y) fy avd glad jag blev.
jag behöver de. med tanke på att jag precis beställt ny mobil, resten ska läggas undan ! :)
Får lön imorn också ! :) inte lite heller . men fy de ska in på sparkontot!
för att jag ska kunna ha råd med utomlandsresan med dom bästa och bil som pappa tjatar om att jag måste spara till hehe .
imorgon var det meningen att vi skulle till IKEA , men kära josse ska jobba och det blev lite sent så .
jag och emelie ska förhoppningsvis till Väla istället och på kvällen ska jag till Marcus ! :) ♥

PUSS//betty

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mlii

Mums på oss ! <3

2009-09-25 @ 16:03:24

Postat av: josse

<3

2009-09-27 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback