22 September 09

2009-09-22 @ 17:00:12

tisdag idag . ingen bra dag för mig alls.
vakna imorse , mer ont än vanligt .
sen ta sig till vårdcentralen , och de gjorde ju inte mig på bättre humör :(
bara sämre . vet inte vad jag ska göra,
jag bara hoppas på att de ska ordna sig, men känns hopplöst just nu
och inte alls skoj :( .
jag vill bara att de ska vara över . och förhoppningsvis kommer det vara det om några dagar.
jag orkar bara inte ha det på samvetet ,. men vad ska man göra egentligen :( .
och imorgon ska jag jobba igen . skojskoj :) like it .
och jag gillar pengarna med ! 
på fredag ska vi till IKEA skoj som bara den ! :)
jag hoppas jag får en tid på torsdag iaf.....
och lönen kommer på fredag , det behövs verkligen .
och mobilen ska med beställas, och lägga undan pengar ska jag med göra :)
och helgen kommer bli skitbra känner jag på mig
hoppas att smärtan snart är över för faen !
men nu ska jag ta och vila lite innan träningen för jag känner mig så gott som slutkörd på allt...
detta är inte min dag alls. hoppas på bättre dagar !

saknar marcus som fan nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mli

helgen ska bli bäst! <3

2009-09-22 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback