21 September 09

2009-09-21 @ 22:50:27

hemkommen från jobbet jodå .
dagen har bestått av .
samtal från jobbet imorse om att jobba ikväll.
snackat en massa med bäästavännen i tele , en och en halvtimme och itne sagt mycket viktigt :)  ;) .
sen bar det av mot jobbet. lite sinne, för hitta inte mina pengar för dom låg hemma .
men men jag hitta dom iallafall ;d.
och nu sitter jag här, precis kommit hem från jobbet .
älskar mitt jobb , vill bara jobba där !
hoppas på att bli inringd någon dag till denna veckan !
imorgon får vi tillbaks proven . hoppas på något bra .
och ska ha sovmorgon ! för pallar inte matten :P 
nu säger jag godnatt , men är inte sömnig men får väl lägga mig och se en film..

 så lätt är det inte . man får stå för konsekvenserna  .

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback