15 September 09

2009-09-15 @ 13:15:48

tjenna !
nu sitter jag här i min brors lägenhet, suttit och pluggat på rättskunskapen,.
klarar de iallafall hoppas jag. och jobbet ringde idag . så ska jobba imorgon,
säger bara tack för de. behöver mina pengar, kontot är nästan tomt . ;s .
Ska ner och göra prov snart , tjugo över två . hoppas det går fort :) och bra !
sen är det träning som gäller för mig ikväll! kommer vara död :O . men det gillas ,
med mycket träningsverk, skönt att nu komma igång .
sen är det även matteprov på torsdag som egentligen skulle varit på fredag,
men läraren ändrar mycket hajvilt ! och just nu orkar jag itne plugga mer,
vilat har jag också gjort, sköönt som fan ;D.
PUSS//betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback