14 September 09, grattis pappa !

2009-09-14 @ 20:19:15

hejhej, ett tag sen jag uppdaterad . har varit en massa klödd med datorn . men nu så är den klar med allt. bara lite program till att intallera sen är det bra igen :) . jag har jobbat hela helgen, dock inte kul men pengarna behövs verkligen (Y) och uppskattar verkligen att ni ringer in mig . i helgen har jag jobbat 27 timmar :P . itne dåligt de :) , hoppas på mer nästa vecka . så jag är helt slut efter helgen . har även träffat MArcus en massa i helgen och det gillar jag ! :) . och idag skulle jag ju till ungdomsmottagningen, josse följde med, jäävla tur de :) . men det gick bra . sen mötte vi upp bella och vi gjorde itne alls mycket. var meningen att vi skulle supa till det lite i helgen men det blir inget, min bästa vän har ont i de stackars knäet och hoppar fram på kryckor och äter tabletter så vi skippar nog de . men på onsdag blir de väla i bästis lilla takt då ;). och har färgat året mörkt och jag är mycket nöjd hur de blev, detta är verkligen jag ;D .






¨betty och gizmo !




ozzy, precis kastrerad ! underbar kille !



Maya ger lille diesel stryk ! inte snällt...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback