26 Oktober 09

2009-10-26 @ 21:49:36

idag har det varit jobb och imorse kände jag bara !
nej jag orkar itne men vad har man för val :)
hittade knappt till jobbet , eller det var ren tur att jag gjorde !
Snart ska Semla ha sina valpar förresten , vi lämnade henne i torsdags !
och fy vad underbara vovvar där e ! man blir överfallen och hårig :P
haha !
imorgon är jag ledig ! :) får min lön också vilket behövs !
haha och det är itne den lilla lönen heller :D!
och ska träffa josse på stan! så de blir lite lek och beställa lite grejer , HAHA ! :)
men nu ska jag nog fortsätta spela lite sims :D, haha !
har fått sims 3 av mamma :) som hon fick av en arbetskamrat !
men det tar ju så satans stor plats . så kunde inte föra över det idag .
men det får bli till en annan dag ! jag slapp iallafall köpa det :) '

NATTI!//betty









Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback