22 Oktober 09

2009-10-22 @ 15:37:53

hej!
längesen jag skrev nu, så det var väl dags igen!
helgen spenderades med Emelie och josse ! med många andra och det kunde inte bli mer än skojj...
helt oplanerat men skoj som tusan! :D:D
idag ahr det varit skola ! :) och chefen ringde också så förmodligen har jag jobb i några veckor nu :) hihi!
ett problem är bara hur jag klarar skolan men det ska väl gå :).
hoppas bara det inte är den veckan vi åker till Lalandia :):)
för då blir jag galen ! men får ju säg imorn att jag ska iväg till Lalandia de dagarna ! :P
blir galen när jag kom på de nu !suck...
men det ska väl gå , nu ska jag sticka
så hejdå !
PUSS//betty

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mlii !!

längtan efter Lalandia ! :D

2009-10-22 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback