13 Oktober 09

2009-10-13 @ 19:37:54

jag säger bara fyfarao ! på alla grejer jag itne orkar med just nu .
jag bara känner att det inte finns någon lust till någonting förutom mina underbara vänner ! 
Jag bara känner att jag inte klara det ! :( var fan är min ork .
den fanns där i början på september men nu är den bara försvunnen , hur gick det till?  :/
jag vill ha den tillbaka . för det går skitdålgt i skolan just nu ! har nog inte varit där på ca 3 veckor,
occh tja , fråga mig inte varför .. har väl haft annat för mig . går trots allt bara tre dagar i veckan
och varför orkar jag inte ? det är ju knappt jobbigt . men jo det är nnog det ändå ! :P
och de två ämnena jag läser på distans har jag itne ens börjat med så jag får nog hoppa dom :P
eller iallafall SB :P . vad är det med mig? fattar inte hur jag kan vara såhär deprimerad !!!
har inte skrivit på flera dagar nu så det blir en redig uppdatering ! :D haha
i fredags blev det mys med Eltrio hela dagen  . vi möttes på stan vi de tretiden,
fixade lite gott på stan , sen åkte vi hem till josse . färgade hår och lite annat .
sedan blev det idol och fixa naglar haha ;) .
Lördagen bestod av lång promenad först med emelie,
sen hem till hennes farmor och farfar och spelade kort och en glass på de !
sedan innan festen började tvingade hon och hennes mamma med mig på innebandy !
det var rätt skoj faktikst !
På kvällen blev de fest för hela slanten , mycket roligt folk måste jag säga !
hade skoj fram till jag fick ta hand om josse men ja ...
hade ju skoj under tiden så :D:
men nu ska jag nog ta en dusch ! :P
det är möte på skolan imorgon och jag måste skriva in mig på arbetsförmedlingen imorgon
vilket skulle gjorts för länge sen , men gör det nu iallafall så jag kan gå den utbildningen :) .
mamma tvingar mig nu haha ! och inget mer skolk här inte . mååste orka nu !

PUSS//betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback