08 oktober 09

2009-10-08 @ 21:32:29

hej min underbara fina blogg !:)
dags att skriva igen kanske? ;D
idag har dagen spenderats med emelie en del.
i kristianstad , det blev mer shopping , ovanligt .
hon var på manpower, anledningen att hon var där :)
ja och igår spenderas dagen men eltrio i krstd ! kulkul !
ni är underbara !
klippte mig nu i eftermiddags ,med ! :) kortkort vill jag säga , men jag gillar de :D:D:D.
och träffade daisy en kort stund med :) niceince !
nej ska sova för har peov imorgon, itne pluggat men jag orkar inte det .
för har suttit med niklas och pluggat matte i över två timmar :/
men de börjat ge resultat att man lägger ner så mycket tid på matten
och det trodde jag aldrig men glad att det är så iallafall :)
nej men innan sängen blir det dusch och lyssna på scorpions ! (Y)
PUSS//betty



utan mina underbara vänner vore jag inget, absolut inget . lämna inte mig :( ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josse

<333333333

2009-10-08 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback