04 Oktober 09

2009-10-04 @ 23:35:22

söndag idag är det ja, har ju inte varit den bäästa söndagen för jag har
mått bättre än såhär men jag får skylla mig själv! har blivit dåligt med uppdatering ,
men uppdatera ska jag göra nu :) . i Fredags så jobbade jag natt :) gick hur bra som helst :):):) .
trött var man efteråt , slutade jobbet åtta på lördag morgon och då tog jag mig till Mliiie :).,
vi kolla fotboll, kallt som attans ! men de gick :). skojskoj ! sen blev det även lite att spela på Wiii
som marcus köpt . hahha gick ju redigt bra ;) ,. och senare på dagen mötte jag upp Josse för då
skulle vi fixa lite saker . sen blev det feest , en seg början men sen så :D . lite för mycket. men vi nådde målet, det är faen inte ofta de händer ;P , men FYFYPÅMIG !
att jag bara ens inte tänker ! att jag är så korkad som dricker när jag går på penciilin ! det gör mig arg som attan . men gjort är gjort . så klarade bara mig till halv elva .
Bästavännen fick komma och hämta mig♥ och det var värt mycket! TACK.! :)
och när vi kom hem så gick jag direkt och gjorde vad jag skulle och somna :) .
när jag vaknade visste jag itne helt var jag var men det ordna upp sig ! :) 
sedan tog jag mig hemåt . räknat matte nu i eftermiddag och sen blev det bowling :) .
haha jag kom inte sist iallafall , gick ändå riktigt bra :) .
men jag mår skitkasst :( så nu ska jag sova !
GODNATT !
PUSS//betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback