9 november 09

2009-11-09 @ 20:21:41

shit ,,, längesen jag skrev men pallar inte skriva blogg för tillfället .
jag vet inte vad jag ska göra med skolan , jag ligger efter något sjukt :S
men får hoppas att jag klarar det :) har hänt mycket på sistone .
idag har jag umgåtts med emelie och josse !
skojskoj och även lite med bella, var lite i hennes lägenhet ,
gud vad mysig lägenhet ! ;D
jag vill flytta hemifrån NUUUUU !
jag försöker plugga men min näsjäävel rinner , vet inte om det är allergin eller om det är en jäävla förskyldning !
typiskt när jag ska vaccinera mig imorgon ! :( ett litet stick i armen är ingenting , det är efter sprutan jag är rädd för ! har inte tid för att bli sjuk :@ !!
HAr varit på lalandia också ! sjukt skönt får jag säga ! :)
och på fredag ska jag på kalas hos emelie , fredagen den 13e ! ;)
och imorgonbitti är det övningskörning ! haha hoppas de går bra ! köra med mamma denna gången så får se hur det går då !!
snaaart, snaart är de dags . behöver göra detta för mig själv !
har längtat och längtar så ! ;D . it will be a suprise , good or bad , you will decide ! hah !

FINNS FÖR DIG I VÅTT OCH TORRT ! ♥










Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie !!

<33

2009-11-10 @ 09:31:32

Postat av: beellaa

tack för ni kom :D <3

2009-11-11 @ 01:38:56
URL: http://beellaaa.blogg.se/

Postat av: Louise

Hur går det med körkortet snäckan?

2009-11-11 @ 02:13:59
URL: http://loauise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback