34 dagar kvar

2009-05-02 @ 17:41:57

nu har det gått några dagar sen jag skrev, sorry !
men jag har faktiskt varit lite upptagen med annat, jag har trots allt ett liv:)
min bäästa vän emelie klarade uppskrivningen i torsdags ! så jäävla gött :D
valborg i torsdags och då var det fest för hela slanten ! med dom allra bästa <3
det var helt okey, var ganska skoj. på fredagen bar det av till entré i Malmö med bästa och hennes mamma !
härligt. Emelie skulle hitta en massa studentgrejor . och det gjorde hon (Y) . fett mumma.
och på kvällen bestämde vi oss för att vi ville göra något , så vi frågade lite folk !
karla, poffe, lindblad och josse kom och vi hade det hur trevligt som helst ! åt pizza och spelade kubb efter det .
blev kallt sen så vi gick in igen. lite senare kom simon och daniel..
sen blev det att gå och sova och jag kände bara sån sorg inom mig , säger inte vad det är men. håller allting inom mig och så har det alltid varit.
och jävla massa mardrömmar har jag haft, vaknade till sen hade jag en till :'( .
och ringde pappa imorse och dom var på crossbanan så jag kunde inte komma hem suck.
och mammas bil är lite trasig för tillfället men det skulle pappa ta sig lite tid och fixa ikväll.
och vem kunde köra hem mig !? JO Niklas för han är så jävla bra ! :) mina föräldrars bästa vän så ni vet !
men innan jag åkte hem så satt jag på stan för jga trodde jag skulle hem tidigt , men de blev senare så emelie, karla och Marcus hämtade upp mig och vi drog till donken ! fet blev man efter de ;). haha skoja!
när jag kom hem blev det att mysa med vovvarna en stund och för tillfället så har vi SEX hundar hemma .
mysigt men jobbigt. för att en hund som vi lovade att ta hand om medan hon föder och är på BB :)
snälla vi är va ! sen blev det att jag sprang en lång runda med bella ! fykatten.
och nu ska jag gå och duscha så jäävla skönt! :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback