33 dagar kvar

2009-05-03 @ 22:26:17

söndagsöndag, lite tråkig, vaknade tidigt, vid åtta så gick upp sen somna jag på soffan.
senare blev det att åka på loppis fem kilometer från mig... med Niklas oc Andreas storebror.
meen jodå tur att ni köpte så mycket grejer och jag fick ju inte plats sen :) eller jo för så tjock är jag ju inte, tur att man vara vig , HAHAH.
sen blev det hem sen dit igen !
sen blev de glass på hemvägen sen la jag mig i soffan och kollade på "pregnant man" på femman :S
normalt att vara häften man och hälften kvinna? nej det tycker verkligen inte jag iaf ! STÖRD!
sen har de inte hänt mycke alls .
sucksuck...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback