32 dagar kvar

2009-05-04 @ 19:34:48

fy imorse ville jag icke gå upp. trist men det fick jag göra ändå.
Tog mig in till stan och mötte upp Emelie där vid göingekliniken .
hon skulle ta en spruta men fan va sega dom är där , satt där i en timme .
men de jävla kön var fan inte lång men åndå tog de sån jävla tid, lite sinne på de.
sen till skolan och äta frulle och efter det svenska. fick reda på vår argumentation och den klara jag ! tack gode gud ! :P haha.
sen var det att sätta sig att vänta till att klockan blev elva , vi skulle ju ha fika med fia, sen var de mot stan.
Jag och josse hade bestämt oss för att plugga historia och jag gjorde klart ett helt kapitel, har bara 3 kvar :(. haha
Emelie körde jag och josse roade oss med annat sen mötte jag upp emelie istan igen och då satte vi oss på cafehörnan mums ! efter det kom josse efter hon varit på en arbetsintervju !
vi är så jävla bäst !
är dessutom studentfest på onsdag ! men det suger att det är på cats ;@. men får se hur det blir med det. :)
nu har jag varit ute och sprungit. skönt och nu ska jag ta och duscha :).

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback