30 dagar kvar

2009-05-06 @ 18:27:35

kan inte fatta att det är 30 dagar kvar. igår tog emelie körkort, jäävligt mycket grattis till henne :)<3.
så hon kom och hämtade mig , så sov jag hos henne, en mycket trevligt runda,
vi skulle plugga men vi kom inte för jävla långt ;(. men de gick väl ändå:)
så det var filosofiprov imorse :) , gick väl itne helt bra, men man hoppas ju alltid på de bästa
senare blev det att vi träffade emelies moster , trevligttrevligt.
är ju studentfest idag också, men själv ska man plugga men först träna.
skönt det med. ska iaf ut och springa nu innan jag ångrar mig :) .
dock inte själv, får bli med bella och inte någon jävla slöfock ! haha :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback