29 dagar kvar

2009-05-07 @ 19:36:19

det är bara 4 veckor kvar iskolan . det känns helt sjukt.
det känns inte helt bra ioch med man itne är helt färdig med allt,
men jag är nästan iallafall och det känns rätt skönt , har sjukt mycket nästa vecka..
måndag, Psykologiprov
tisdag, historiatenta + engelskatenta
onsdag, 2 svenskainlämningar + talet
Torsdag, Geografiprov
Fredag, inlämning i idrottsmedicinen.
FYFAN!
menmen sen är det mesta borta iallafall:)
nu är jag hemma efter att ha haft prov och varit hos optikern .
JAG SKA HA GLASÖGON IGEN ;s . men dock bara när jag läser och är iskolan så det är skönt..
Behöver dock inte ha det heller när jag ska köra bil heller, när jag nu börjar haha...
har fått riktigt bra syn och det glädjer mig :D.
nej nu ska jag fortsätta packa så jag itne glömmer någon grej, emelie ska ju hämta mig strax så ska vi förmodligen plugga:) .
Heejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback