23 dagar kvar

2009-05-13 @ 21:05:16

hej. denna dagen har varit helt galen :O .
började med att jag först egentligen skulle till doktorn själv men sen frågade jag emelie om hon kunde hänga med, jag blev skräckslagen efter sjuksköterskan ringt mig ! ;(. Vi kom dit och allt var fint tills hon berättade vad dom skulle göra med mig. hatar att bli stucken i armen och ont gjorde de . tur att emelie var mer rädd än vad jag var ;)!
sen helt plötsligt efter alla mediciner var jag helt jäävla väck det var riktigt läskigt. fick någon medicin också så jag inte skulle minnnas de. men jag minns en del ändå . sjukt hemsk . och han bara drog ner slangen först ner i halsen och ner till tarmarna och man kände det. det var det äckliga och jag avr inte alls beredd på det, så jag fick verkligen sån jäävla panik ! :( . haha jag fräste som en jääävla katt ;) . usch . hoppas verkligen inte jag behöver göra om detta, men troligen så måste jag nog det senare i livet , SUCK ! 
Sen vaknade man ju till lite ;) drogad som man var. så filmade emelie mig när jag skulle ta mig upp!
fan för dig men det såg lite roligt ut, minns som sagt inte mycket från allt :).



Men tack för att du följde med mig!
det betydde riktigt mycket!
Vet inte vad jag hade gjort annars ! :)
Ett stort tack till min bästa vän Emelie
hon är verkligen den bästa:)
och tack för en mysig och krängig dag:)
<3

Nu ska jag sätta mig med Svenskan och även geografin :(

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bästavännen

ack själb bästavännen min ! <33

2009-05-14 @ 10:44:51
URL: http://ehmliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback