18 dagar kvar

2009-05-18 @ 20:12:35

det är bara 18 dagar kvar. det känns inte alls verkligt ska jag säga er !
helgen har varit hela jävla ofattbart underbar!
det började på fredagen med att jag följde med emelie hem.
vi tog de rätt lugnt sedan var det match på kvällen :) mala-ignaberga tror jag !
Mala vann :D hejar på dom ju ! där var det skoj. var där med bästavän och karla !
sov hos emelie ,
Lördagen blev det fest ! vi fick först hem till mig och hämta grejer ! :)
för att vi skulle få det städade vi Maries bil ! haha det var tråkigt men gick snabbt ! :)
det tog som sagt tid för mig. och emelie myste med ozzy lilla. han gilla henne ! :)
sen far vi tillbaka till emelie och då hämtade vi Josse på vägen och vi var laddade för fest ! ;D
vi fixade oss och sådant sedan tog bussen 18,18 till lindblad :) .
den kvällen var riktigt rolig ! Jag och emelie blev lite packade kanske ! haha
Glömmer det aldrig ! :)
<3
Söndagen blev det först sparrsjön där Jag, emelie, josse och karla spelade kubb! ;)
senda åkte vi och köpte cola ! :D haha !
efter det till mala skola och leka som vi verkligen äälskar haha !
vissa slog ju i tån så den blev lika blå som bär och emelie far över staketet  ! :D
farligt att leka ibland ! ;)
på kvällen blev det grillning, kubb och annat med osss och poffe kom också:).

idag var vi egentligen lediga men jag skulle göra psykologiprov och klarade de.
gutt ! nu är det bara 2 prov kvar i filosofin:) , ska göra ett muntligt men de ska gå fint.
är ju ledig både torsdag och ffredag :) . oich imorgon är det redovisning .!
ska väl gå fint :) . ska få reda vad jag får i geografi också men tror jag klarade det :)
är nästan sä'ker på det !:)

Blir inte komvux förrän nästa vecka, skaanmäla mig det , iochmed att det inte gått så bra i alla ämnen och gör det helst nu innan det lägger ner det ! för min dröm, den är verkligen att komma in på polisskolan och den drömmen ska ingen få hindra mig ifrån !

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: louise

Låter som en skojsigt helg! :) Hoppas allt går som de vill för dig! håller tummisarna.. puss o kram

2009-05-18 @ 23:04:35
URL: http://louaise.devote.se

Postat av: louise

De låter som en riktigt skojigt helg! :) Hoppas allt går som de ska för dig, håller tummisarna :) puss o kram

2009-05-18 @ 23:05:33
URL: http://louaise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback