17 dagar kvar

2009-05-19 @ 20:49:46

hejsvejs.
denna veckan går snabbt. och min motivation till att fortsätta är inte stor men nej jag ger inte upp. sitter med filosofin och försöker förstå den. och det går helt okej ! sista provet imorn också ju :). skööönt !
men sen är där inget att göra iskolan och är ändå 2 veckor kvar iskolan ;o !
jaja, hoppas även att jag klarade mitt andra filosofiprov jag gjorde innan idag,
kom på att jag måste till optikern imorn, jag skjuter upp de hela tiden
SUCK:
hihi . långhelgen hoppas jag på lek  ! :)
skulle eventuellt övningköra ngn gång i helgen , får se hur de går .
ingen kan köra de första gångerna .
träning ger färdighet !

nej ju ska jag fortsätta pluggaplugga . det sista innan hösten !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback