10 dagar kvar

2009-05-26 @ 19:26:43

snart är det nära alltså :) wiiho !
det var ett tag sedan jag skrev, jag vet .
men jag ahr faktiskt haft annat för mig och min dator har varit lite knasig .
Helgen var rolig som fan :).
igår cykla jag och bästaste till sparrsjön och solade , emelie badade men inte jag !
hade inga badkläder så jag skyller på det !
idag har jag fixat en massa! skönt :) . och dyrt som fan var de .
var på komvux också så jag nu får studiehjälp till hösten och det får jag :).
och imorgon är det endasr psykologi !
snart ska jag springa en runda , orkar egentligen inte , men det får bli ändå! :)



all i wanna do

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback