it's hard to find a way!

2009-06-21 @ 19:13:13

Då var midsommar också över ! det går sjukt fort !
Då ska man jobba enda tills vecka 32 och det är skönt ! 
skönt att man har jobb! och jag hoppas bara att det går bra!
jag hoppas på det mest iallafall! snart är Juni slut och jag kan
inte fatta att det går så himla fort ! Det var en sjukt bra midsommar!
Ska jobba imorn förmiddag ! ännu en dag bredvid ! hoppas de går bra .
jag håller tummarna iallafall! :)
NU har hela EL TRIOO jobb och det är såå skööönt !
Har sett 24 hela dagen och bara vilat framför tvn så det blir väl en dusch nu !
och lägga mig tidigt om man ska orka upp och vara laddad ! 
denna veckan är det 3 arbetsdagar som väntar !
nej nu ska jag fortsätta kolla på den bääästa serien!
//betty








Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

de tre vännerna & Bella ! :) <33

2009-06-21 @ 21:56:22
URL: http://ehmliie.blogg.se/

Postat av: Anonym

jaajamen , det är de :) <333

2009-06-22 @ 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback