det är jag betty ! bara jag !

2009-06-14 @ 20:49:55

Heeej !
har itne berättat mycket om studenten men det behöver jag ju inte.
för jag vet hur bra den var och hur jäävla lycklig jag var .
och det betyder bara nåågot ! jag har fått ett riktigt bra sommarjobb !
Jag ska jobba som personlig assistent i över 6 veckor :D!
och jag längtar bara tills jag får börja jobba :) men först vill jag ha midsommar !
och då är det festfest ! med dom bäästabästa :)! ska vara i Båstad !
igår var det myskväll med dom bäästa ! :) skojskoj !
förutom att jag välte , hmmm :P ett bord med en massa grus i hela rummet:)
men jodå det gick fint ! sedan spelade vi spel ! Jag och Lindblad vann !
haha jag brukar aldrig vinna i spel men jodå:) !
sedan badade jag och emelie i sparrsjön ! haha faen vad kallt :S
sedan blev det duschen igen haha ! . efter det hämtade vi emelies föräldrar ;)
fyllona alltså ! ;)
nu har jag väl inte mycket mer att säg !
introduktionsdag imorgon ! och det ska väl gå bra .
upp tidigt dock :/ .
// betty

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: louise svensson

Låtert toppen! jag längtar me grymt till sommarjobbet, drygt att bara gå hemma ju. Hoppas du får de bra där :) Kram

2009-06-15 @ 12:22:13
URL: http://louaise.devote.se

Postat av: Bettan

tack louise :) . vart ska du jobba ? på ica eller ? :)ja desamma!:) kram

2009-06-15 @ 18:17:58
URL: http://bippsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback