28 Juni 09

2009-06-28 @ 15:01:10

söndag idag ! och jobbade både förmiddagen och natt igår.
Det gick riktigt bra :). och imorgon väntar jobb åtterigen !
ska jobba fem dagar denna veckan faktiskt :P . och inte för
att glömma , det är fint väder denna veckan. men tisdag och
torsdag är jag ledig, hihih !  men nu ska jag faktiskt ta disken .
för det har jag lovat mamma, blabla... och sen ska jag ut
och steka lite ;).  haha ! Blir även att tvätta lite suck. sen väntar
ett tiotimmars pass imorgon ! och ikväll blir det att springa
en runda med en av mina underbara vovvar  ! Bellaoch maya
blir det nog !

Hoppas ni haft en skoj helg i Danmark !!:)

nej nu ska jag pysa ! 
//betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback