02 Juli 09

2009-07-02 @ 21:49:12

torsdag ! och det blev att gå upp tidigt och ta tåget
till hässleholm ! Där jag mötte upp Emelie som
hade varit hos tandläkaren, den stackaren. rena slakten !
sen blev det att gå till Ann ! där vi slappade och sedan ut
till hennes mormor där det fikades mycket !! och det blev
även bad i poolen ! myyysigt. och solade äveen men inte
någon färg fick man :O .
Vid två bar det av mot Kvantum. Emelie körde . tummen upp! (Y)
det blev att köpa så vi kunde grilla mums ! och efter maten
blev det skippo ! det var skoj ! har dock aldrig spelat det innan !
menn skojjigt var det .
imorgon blir det jobbjobb . en lång dag och hoppas på en bra dag !
Sent på kvällen blir det förmodligen bio med , Bästavännen, karla och Josse ! :D
SKOOOOJ!
Fick även reda på idag att mitt vikariat är förlängt till mitten på septemer , det känns otroligt skönt ! :).
men nu har jag annat att fixa med så jag säger GODNATT !
PUSS
//Betty

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback