01 Juli 09

2009-07-01 @ 21:05:05

fy dagarna går fort . och man dör jag så kvavt det är !
Igår följde jag med Josse till sjukhuset. och hon kunde
knappt gå efteråt ;o tur att jag inte tar sånna sprutor men
jag ahr ju annat skit :POch bilenfungerade inte helt enda fram .
varför skulle det hända just idag när vi kör till sjukhuset, om bilen
lagt av på motorvägen hade vi inte längre levt :O ! speciellt inte på
110-vägen ! :S så lite tur hade vi ju om man nu kan se det lite positivt
iallafall.. Så Jossespappa fick bogsera hem den. och när vi var lite
utanför vinslöv så lossnade bara bogseringslinan . det var läskigt :O
som tur gick den att köra lite. fyyy vilken dag .
och idag har jag bara jobbat . tar ju en del på krafterna. och imorgon
är jag ledig sedan ska jag jobba hela långa helgen ! och på måndag
är det rixfm !mums på det :) och på lördagen är det tivolirock ! fyyy vad
gott :) och imorgon på min lediga dag blir det att umgås med bäästavännen
och ja vi ser väl vad som händer . blir ju garanterat alltid skoj ! :D...
nej nu ska jag städa mitt rum lite , sen blir det duschen innan
jag går och lägger mig annars lär man aldrig kunna sova ..
men innan det ska jag gå en lång runda ! :)
PUSS
//betty

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josse

Längtar som faaen till tivolirock :D ! <333333

2009-07-01 @ 22:09:04
URL: http://josefiiineberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback