holahola ;)

2009-04-07 @ 18:35:37

tjennnna ! idag har det varit lite lek med min bääästavän :)  :D . NU på förmiddagen har vi inte gjort så mycket. jag kom hit tidigt och då la jag mig på madrassen och sov lite ;). sen vaknade vi så gick vi och åt frulle :) . sen har vi slappat ! :) åkte till bjärnnum med Karla och köpte glass haha ! :) sen efter ett tag körde han ! kommer ikväll igen och även Daniel :). Sen blir de andra avenyn som jag och emelie ääälskar ! ;D . har ju kvalitetstid med emelies pappa var tisdag , ingen annan hemma ju :). och nu har alla gått så nu sitter jag själv hemma i detta huset .
haajdå :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback