Äntligen påsklov !

2009-04-03 @ 18:26:21

imorse var det morgonträning! sjukt jobbiga styrkeövningar ;p. men kulkul som vanligt att träna där:) . även om ´vi bara är två stycken, men lugnt och skönt. ! Sen lurade han mig imorse att jag skulle gå iskolan tisdag och onsdag ! fan för dig ! :P . sedan blev det psykolgiprov som jag duktigt hade pluggat till :). slutade ganska tidigt. 13.20 och då skjutsade snälla Josse ner mig, bella och bästavän ner till stan , då käkade vi glass och glodde på folk ;). haha skönt att bara sitta ute när det är så varmt som det är nu. man får ju passa på :D.
Efter det gick jag och kioskmongot på stan ;) . och när jag står inne på banken och hon som är bakom mig i kön frågar hur man ska sätta in kortet i automaten ! och hur man ska slå in koden och var man ska trycka på för man ska ta ut pengar. Jag fick gå därifrån, för hur trög får man bli :OOO , haha !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

vi är några jääkla kioskmongo va ? ;) haha !

2009-04-04 @ 17:03:28
URL: http://ehmliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback