9 april:)

2009-04-09 @ 19:01:58

idag har det varit en jäävla tråkig dag likadant kvällen igår ! fyfan ! strömmen gick vid ett tiden och kom tillbaka igen vid tre :) idag alltså.  lite drygt .! sedan blev det lite tv och jag städade lite !
Hoppas det blir lite roligare ikväll iallafall  . :) vill träffa Josse :) ska alltså till Väla med henne och hennes mamma imorn , skoj :)! JAg skulle behöva färga håret imorn också ! Mitt hår är typ en katastrof. ni anar inte !!!!! Får väl färga det :) om man har råd med det !
Är ju Liseberg med dom bäästa den 8 Maj ! längtar dit :) och dagen efter Ullared!
Nu skulle jag behöva städa färdigt :) annars blir det väl aldrig gjort.  kan ju ta flera timmar innan man börjar ibland ! men nu ska jag ta tag i de :) .

PUSS O KRAM MINA VÄNNER !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback