46 dagar kvar !

2009-04-20 @ 19:04:41

endast 46 dagar kvar tills det bär ut i det riktiga vuxna livet, jag tycker att det är riktigt skrämmande!
Har man ett jobb efter studenten?! vet jag inte än .
men förmodligen har jag det :D. Det ser positivt ut änsålänge iallafall
och det är ju bara toppenbra ! man behöver ju pengar.
och hoppas jag får tillbaka mina skattepengar i Juni också !
ANNARS JÄÄÄÄVLAR ! 

idag var det en jäävla kort skoldag!
10,00 . 11,00! gött :) Kom igång lite med inlämningsuppgifterna och fick även andra inlämningsuppgifter på det man missat :).! fan va gutt. han är så korkad så korkad den mannen! han gör det riktigt lätt för oss men det är ju bara skönt. har tillräckligt mycket i de andra ämnena som jag måste jobba upp! så tack för det Kenneth wilson :D !
Sen bar det ner till stan, Emelie skulle kolla lite glas på kristallen!
Sen blev det bussen hem till henne !
det blev gottgott me fika sen !
och sen blev de bussen hem !
Och imorgon blir det nog att sitta iskogen hela natten !
det blir mysigt ::) .
och innan det blir tisdag måste jag hinna plugga på allt , speciellt göra idrottspsykologin innan fia blir galen ! ,p
HAHA !
Nej nu ska jag faktiskt ta och börja med den ! FAN vad jag hatar den.
det är ju så jävla långt det arbetet och måste läsa igenom hela , förfan ! ;p
Men nu ska de fixas ,
Heejdå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback