44 dagar kvar

2009-04-22 @ 19:32:30

igår var det till att sitta iskogen på en station ! 
lite drygt mot slutet, kom dit vid åtta halv nio tiden.
då vi fixade fram en brasa och då vi kunde grilla vår korv äntligen ! 
sen satt man där och den första gruppen kom kl 11 :o och sista gruppen kom tio i ett.
vissa körde ju bara hem utan att tänka på att vi ville hem ! :S
och fan vad vissa grupperna gnällde , detta är faan ingenting jämfört med vad vi gjorde förra året ! 
och bullarna räckte heller inte :@ vissa tog för många så hade vi räknat dom innan nästa grupp kom och sen var där typ inga kvar till sista gruppen ! fick ganska mycket sinne där jaaa!
sen tillslut kom man hem vid 6 tiden :P bara sådär 5timmars väntetid :S
som tur var kom snälla oliver och ante och hämtade oss ! guud blev glad när du kom .
följde med josse hem och sov hos henne sköönt det, tog bara en stund innan man somnade :/
sen blev det frukost vid tre tiden ;). lagom tidigt eller vad säger ni??
sen tog jag tåg hem och nu är man hemma
känner att jag behöver plugga men har verkligen varken lust eller ork till det , men det fixar jag imorn :).
och imorgon blir det förmodligen att städa med om jag hinner ! ;/
sen är det skola som vanligt på fredag , börjar 07,00 - 11,30 :). niiceniice !

jaaag är så oerhört tacksam att jag har el trio ! Klarar mig inte utan er ! ´
NI är bättre än bääst., går inte att bli bättre , <333

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

vi är bäst helt enkelt !! <33333

2009-04-22 @ 19:57:05

Postat av: Josse!

oj , glömde att skriva att det var från miig :P

2009-04-22 @ 19:58:04

Postat av: Emelie

<3333

2009-04-23 @ 14:28:16
URL: http://ehmliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback